Miljøarbeidere

Du finner miljøarbeiderne i 21-gangen, på "Hjørnet".

Miljøarbeiderne på skolen har som oppgave å gi et trygt og godt skolemiljø for alle som oppholder seg på skolens område. Elever som lærere har mulighet til å oppsøke miljøgruppa når det måtte passe. Kontoret deres ligger ved resepsjonen, ned en trapp og første til høyre.

Du kan kontakte miljøarbeiderne ved å ringe/sms eller sende e-post.

Miljøarbeiderne arrangerer forskjellige aktiviteter for elvene på skolen. Har du noen ønsker til en aktivitet så er det bare å ta kontakt med miljøarbeiderne. Vi på skolen ønsker et godt samarbeid med elever for å få et godt og trygt miljø. Dette kan gjøres så lenge vi alle samarbeide godt.

Miljøarbeiderne skal jobbe med å gjøre skolen fri for rus. Skulle du/dere ha noe spørsmål om avhengighet eller at du er redd for andre elever, ta kontakt.

Miljøarbeiderne jobber også med konflikthåndtering på skolen for å opprettholde trivsel, respekt, ro og orden. Metoden som blir brukt er megling og respekt ovenfor hverandre.

Eksempel på noen aktiviteter elvene har og kan delta i:

• Fotballturneringer
  • Jentegrupper
  • Guttegrupper
  • Bordtennis
  • Fussball
  • PlayStation
  • Tilgang til treningsrom og aktivitetsrom
  • Tilgang til gymsalen

Marigona Ahmeti