Administrasjon og drift

Åpningstider:

mandag og onsdag kl. 08.00-14.00
tirsdag, torsdag og fredag kl. 08.00-15.00

Resepsjonen ligger ved hovedinngangen. Her arbeider Irene Slettum og Mona Aamot. Resepsjonen formidler opplysninger og svarer på spørsmål om skolens drift og kan hjelpe deg med det meste. Alle avtaler med rektor gjøres her.

Resepsjonen: 23 16 51 70 - resepsjonen.holtet.vgs@osloskolen.no

KANTINEN
// Bozena

Åpningstider:
mandag til fredag kl. 07.30 - 14.05

Hver morgen serverer Bozena gratis frokost i kantinen. Deretter er det ordinær kantinedrift. Kantinen er stengt i timene og åpen kun i friminuttene.

IKT
// Muslim

Ikt-avdelingen består av Muslim og lærling. De hjelper deg blant annet med å sette opp lap-topen din, i-paden, skolens trådløse nettverk med mer. De holder til i kjellergangen i bygg 2.

DRIFTSLEDER/VAKTMESTER
// Abu
Vaktmester Abu Bakarr Kamara har ansvar for at skolen er i tipp topp stand. Han har kontor i kjellergangen i 2-bygget.

RENHOLDERE
// Wilson, Sajid
Renholderne Wilson og Sajid sørger for at skolen holdes ren og pen. Det er forventet at alle skolens elever og ansatte bidrar til at skolen holdes ren, at de rydder opp etter seg og kaster sitt eget søppel i søppelbøttene.

Irene Slettum - Konsulent

Mona Aamodt - Konsulent